Επιστροφές

Πολιτική Επιστροφών για τις αγορές από το Liveshopping.gr

Τι ισχύει για τις επιστροφές

Σε κάθε περίπτωση έχετε δικαίωμα επιστροφής της αγοράς 14 ημέρες μετά την παραλαβή του δέματος (δικαίωμα υπαναχώρησης). Φυσικά και σε κάθε άλλη περίπτωση όπως λάθος αποστολή, ελλαττωματικό προϊόν, λάθος μέγεθος κ.λπ., έχετε δικαίωμα επιστροφής. Γενικά οι επιστροφές με βάση το δικαίωμα υπαναχώρησης επιβαρύνουν σημαντικά την «αλυσίδα» από τον Έμπορο στον Καταναλωτή, αυξάνοντας τα κόστη. Η συμβουλή μας προς τον Καταναλωτή είναι να είναι προσεκτικός/ή όταν βάζει μια παραγγελία, να είναι σίγουρος/η ότι θέλει το προϊόν, ώστε να αποφεύγονται περιττές ενέργειες επιστροφών και όλοι να είναι πιο χαρούμενοι.

Οι αιτιολογίες επιστροφής περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  1. Ελαττωματικό προϊόν
  2. Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω
  3. Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα
  4. Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια
  5. Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.
  6. Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα
  7. Το προϊόν είναι κατεστραμμένο
  8. Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr
  9. Άλλη αιτία επιστροφής

Διαδικασία Επιστροφής

Ανεξάρτητα της αιτίας επιστροφής, η διαδικασία της επιστροφής είναι η ακόλουθη:

  1. Κατηγορία Χρήστη

1.1. Αν είστε ήδη ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ και έχετε ήδη λογαριασμό, μπαίνετε στον λογαριασμό σας στο www.liveshopping.gr.

1.2. Αν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας ως ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ θα πρέπει να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο της παραγγελίας που έχετε λάβει με το σχετικό email από το Liveshopping.gr (προσοχή θα πρέπει να γίνει από τον ίδιο υπολογιστή που κάνατε την παραγγελία λόγω Cookies)

  1. Εντοπίζετε την παραγγελία που αγοράσατε και από την οποία θέλετε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα είδη και πατάτε το πλήκτρο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αν το πλήκτρο δεν εμφανίζεται σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα Ολοκληρωθεί, οπότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή ακόμα.
  2. Εντοπίζετε το είδος της παραγγελίας που θέλετε να επιστρέψετε και επιλέγετε την σχετική ποσότητα.
  3. Επιλέγετε την ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ και την ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (τι θέλετε να γίνει μετά την επιστροφή).
  4. Συμπληρώνετε στα σχόλια ό,τι επιθυμείτε, ανεβάζετε σχετικό αρχείο (φωτογραφία του είδους, παραστατικό αγοράς, φωτογραφία συσκευασίας (αν ήταν πχ χτυπημένο το δέμα) κλπ).
  5. Επιλέγετε αν θέλετε να παραδώσετε εσείς το δέμα στο τοπικό γραφείο της SPEEDEX ή να έρθει να το παραλάβει από τη διεύθυνσή σας.
  6. Επιβεβαιώνετε ότι έχετε λάβει γνώση της Πολιτικής Επιστροφών του Liveshopping.gr
  7. πατάτε ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ (θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία που καταχωρήσατε).

Το αίτημά σας θα εξεταστεί άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για την αποδοχή ή όχι του αιτήματος επιστροφής. Ενδεχομένως η εμπορική επιχείρηση ή/και το Liveshopping.gr θα επικοινωνήσουν μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις.

Μόλις λάβετε την έγκριση της επιστροφής θα λάβετε και τον αριθμό αποστολής από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν έχετε επιλέξει να παραδώσετε το δέμα στο τοπικό γραφείο της SPEEDEX θα πρέπει να το παραδώσετε εντός τριών εργασίμων ημερών.

Το δέμα της επιστροφής

Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλάβετε:

  • το προϊόν που επιστρέφετε. Σε προϊόντα που αποστέλλονται σε σφραγισμένες συσκευασίες, η επιστροφή θα πρέπει να γίνει χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.
  • Ότι εξάρτημα συνοδεύει το προϊόν.
  • Τυχόν δώρα-προσφορές κ.λπ. που λάβατε μαζί με το προϊόν.
  • Την απόδειξη λιανικής πώλησης που αγοράσατε το προϊόν. Αν έχετε αγοράσει το προϊόν με Τιμολόγιο (και με δεδομένο ότι έχει εγκριθεί η επιστροφή (βλ. παρακάτω επιστροφή από τιμολόγιο)) θα πρέπει να εκδώσετε δελτίο αποστολής το οποίο να συμπεριλάβετε στο δέμα.
  • Το έντυπο επιστροφής στο οποίο θα αναφέρετε με ακρίβεια την αλλαγή που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Το έντυπο επιστροφής θα το λάβετε με το email επιβεβαίωσης ότι το αίτημα επιστροφής σας ελήφθη (παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο με τα spam email αν δεν το λάβετε). Μπορείτε να το κατεβάσετε και από ΕΔΩ

ΠΡΟΣΟΧΗ, κάθε προϊόν θα επιστραφεί στην Εμπορική επιχείρηση από όπου πραγματοποιήσατε την αγορά. Τα στοιχεία της Εμπορικής επιχείρησης αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς που λάβατε με την παραγγελία σας (διαθέσιμο και στην καρτέλα σας στο liveshopping.gr). Αν επιστρέφετε προϊόντα που έχετε αγοράσει από διαφορετικές εμπορικές επιχειρήσεις θα κάνετε διαφορετικές αποστολές (δέματα). Όταν λάβετε την έγκριση επιστροφής και τους αριθμούς αποστολής, για κάθε διαφορετική επιχείρηση θα λάβετε και διαφορετικό αριθμό αποστολής (ανάλογα θα πρέπει να συσκευαστούν τα προϊόντα).

Για την καλή μεταφορά του δέματος επιστροφής προτιμήστε την αρχική συσκευασία (αν είναι σε καλή κατάσταση) αλλιώς επιλέξτε συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από πιθανή φθορά στη μεταφορά.

Αφού παραληφθεί το προϊόν στην Εμπορική επιχείρηση και επιβεβαιωθεί η επιστροφή θα ενημερωθείτε μέσω του liveshopping.gr για την εξέλιξη και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων (αν προβλέπεται από την διαδικασία, πχ αν δεν γίνει ανταλλαγή με άλλο είδος κ.λπ.).

 

Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν το Liveshopping.gr ή τον πελάτη ανάλογα με την αιτία της επιστροφής. Στις περιπτώσεις επιβάρυνσης του Πελάτη, ενδεχομένως τελικά να μην υπάρξει επιβάρυνση αν η πολιτική της επιχείρησης περιλαμβάνει δωρεάν έξοδα επιστροφής κ.λπ.

Αιτία επιστροφής

Επιστροφή προς επιχείρηση, επιβαρύνεται ο..

Νέα αποστολή προς πελάτη, επιβαρύνεται ο..

Ελαττωματικό προϊόν

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω

Πελάτης

Πελάτης

Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.

Πελάτης

Πελάτης

Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Το προϊόν είναι κατεστραμμένο

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Liveshopping.gr

Άλλη αιτία επιστροφής

Εξαρτάται

Εξαρτάται

 

Άλλαξα γνώμη (Υπαναχώρηση). Πώς επιστρέφω μια παραγγελία ή ένα προϊόν?

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να αιτιολογήσετε την επιστροφή των προϊόντων, υποβάλλοντας το αίτημα επιστροφής εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή. Αν για παράδειγμα παραλάβετε την παραγγελία σας στις 10 του μήνα μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημα επιστροφής ως τις 24 του ίδιου μήνα.

Το δικαίωμα επιστροφής λόγω Υπαναχώρησης αφορά όλες τις αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με απόδειξη λιανικής (δεν ισχύει για αγορά με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση, βλ. παρακάτω επιστροφή από τιμολόγιο).

Στην επιστροφή λόγω υπαναχώρησης το κόστος επιστροφής των προϊόντων με Ταχυμεταφορές επιβαρύνει τον πελάτη.

Δεν μπορείτε να κάνετε επιστροφή λόγω υπαναχώρησης, σύμφωνα με την Νομοθεσία, σε:

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  • προϊόντα που μπορεί να αλλοιωθούν (τροφές κ.λπ.)
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προϊόντα που κατασκευάστηκαν με βάση συγκεκριμένη παραγγελία του Πελάτη
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (επαγγελματική χρήση) σύμφωνα με την παρ. 1α περ. 1 του Νόμου για την Προστασία του Καταναλωτή Ν. 2251/1994.

 

Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον τεμάχια. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Ελαττωματικό προϊόν

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το Ελλαττωματικό προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το λάθος προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει το προϊόν που έχετε ζητήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον εξαρτήματα ή ενδεχομένως να σας ζητηθεί να επιστρέψετε το προϊόν όπως το παραλάβατε και θα σας αποσταλεί εκ νέου το προϊόν ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Το προϊόν είναι κατεστραμμένο

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το κατεστραμμένο προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στοLiveshopping.gr

Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το πρόβλημα θα σας στείλει το σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας.

Σε περίπτωση που δεν έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών η παραγγελία, θα πρέπει να στείλετε email στο returns@liveshopping.gr. Αν η παραγγελία έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών (θα έχετε λάβει ήδη σχετικό email και θα είναι και ενημερωμένο το Status της παραγγελίας σας στο Liveshopping.gr), τότε ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής θα γίνουν τα ακόλουθα:

Αν έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση, θα περιμένετε να παραλάβετε την παραγγελία και θα την επιστρέψετε με αιτιολογία Υπαναχώρησης.

Αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, όταν σας έρθει η ειδοποίηση από την εταιρεία Ταχυμεταφορών για να παραλάβετε το δέμα, θα ενημερώσετε την εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε την παραλαβή ώστε το δέμα να επιστραφεί στην επιχείρηση.

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

 

ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΌΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα διαρκείας φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).

Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).

Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής ( Σειριακός αριθμός -Serial No.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Η Εταιρεία διαθέτει εμπορεύματα τρίτων Εμπόρων οι οποίοι έχουν και την τελική ευθύνη παροχής της εγγύησης προς τον τελικό αγοραστή.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας μέσω e-mail στο returns@liveshopping.gr.

Το προϊόν εμφάνισε βλάβη.

Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Καταχωρείτε αίτημα επιστροφής με αιτιολογία “Ελαττωματικό προϊόν”. Περιγράφετε αναλυτικά το πρόβλημα στο αίτημα και καταχωρείτε σχετικές φωτογραφίες. Θα εξετάσουμε το αίτημα επιστροφής και αφού εγκριθεί θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.

Επιστροφή από τιμολόγιο

Στην περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, εάν αλλάξετε άποψη και δεν θέλετε την παραγγελία, επιστροφή με όρους Υπαναχώρησης θα γίνει αποκλειστικά και μόνο εάν το δεχτεί η εμπορική επιχείρηση που πραγματοποίησε την πώληση. Με βάση την σχετική Νομοθεσία (παρ. 1α του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών) υπαναχώρηση δεν γίνεται δεκτή στις συναλλαγές για επαγγελματική χρήση.

Το δικαίωμα επιστροφής σε αγορά με τιμολόγιο ισχύει για άλλες περιπτώσεις επιστροφής όπως ελλαττωματικό, βλάβη κ.λπ.

Για να ενημερωθείτε για την άποψη της επιχείρησης μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την επιχείρηση και να συζητήσετε το θέμα, είτε απευθείας να καταχωρήσετε αίτημα επιστροφής στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας, επιλέγοντας την σχετική αιτιολογία. Θα σας ενημερώσουμε για την απόφαση της επιχείρησης, η οποία δεν δεσμεύεται για να αποδεχθεί το αίτημα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.

Παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος επιστροφής

Στα διάφορα στάδια εξέτασης του αιτήματος επιστροφής λαμβάνετε ενημερωτικό email για την εξέλιξή του. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σας, στα Αιτήματα Επιστροφής.

Επιστροφή χρημάτων

Το ποσό των χρημάτων που θα επιστραφούν και ο χρόνος επιστροφής εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.

Το ποσό που θα σας επιστραφεί εξαρτάται επίσης από την αιτιολογία επιστροφής.

Αιτία επιστροφής

Επιστροφή αξίας παραγγελίας

Επιστροφή μεταφορικών

Όλες οι περιπτώσεις με υπαιτιότητα της επιχείρησης

Ναι

Ναι

Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω

Ναι

Όχι

 

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (ως διαδικασία εκ μέρους μας) εντός 6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Αν έχετε πληρώσει με κάρτα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

Αν έχετε πληρώσει με κατάθεση στην τράπεζα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα καταθέσει στο λογαριασμό σας, εντός 6 εργάσιμων ημερών, το οφειλόμενο ποσό και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Τα στοιχεία που θα ζητηθούν είναι: 

  1. ΙΒΑΝ λογαριασμού
  2. Ονοματεπώνυμο δικαιούχου (Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου θα πρέπει να είναι το ίδιο με το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη της παραγγελίας)
  3. Αποδεικτικό κυριότητας λογαριασμού σε .pdf ή εικόνα (π.χ. φωτογραφία από την αρχική σελίδα του βιβλιαρίου σου ή φωτογραφία από το web-banking,όπου θα φαίνονται στο ίδιο αρχείο το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και το ΙΒΑΝ)

Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής μια υπεύθυνη δήλωση,επικυρωμένη από ΚΕΠ ή το Gov.gr ("Εκδοση υπεύθυνης δήλωσης"), όπου θα αναφέρεται την επιθυμία όπως η κατάθεση των χρημάτων να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου. Μπορείτε να αντιγράψετε το ακόλουθο κείμενο (προς διευκόλυνσή σας)

Επιθυμώ η επιστροφή των χρημάτων για την παραγγελία με αριθμό ___________ όπως γίνει από τη LIVESHOPPINGGREECEM.IKEή την συνεργαζόμενη επιχείρηση που μου έστειλε την παραγγελία, να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό με ΙΒΑΝ ____________________________________ στην τράπεζα _____________, ο οποίος ανήκει στον δικαιούχο με ονοματεπώνυμο __________________.