Liveshopping, πώς επηρεάζει τους βασικούς δείκτες μιας επιχείρησης;

Κάθε επιχείρηση που αποφασίζει να κάνει μια προωθητική ενέργεια αποφασίζει ανάλογα με το πόσο πιστεύει ότι θα την βοηθήσει στους βασικούς της δείκτες (πωλήσεις, αύξηση πελατολογίου, επικοινωνία με πελάτες κλπ). Το ίδιο ισχύει και για το Liveshopping. Ας δούμε τρία σημεία που πραγματικά κάνουν τη διαφορά με το Liveshopping.

2-20 φορές ποσοστά μετατροπών

Οι έμποροι λιανικής μπορούν να επωφεληθούν από υψηλότερα ποσοστά μετατροπής σε σύγκριση με αυτά του συμβατικού ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι ζωντανές πωλήσεις παρέχουν μια πιο λεπτομερή και περιεκτική ματιά στα προϊόντα και οι καταναλωτές πειθονται πιο εύκολα, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να πεισθούν από άλλες ενέργειες μάρκετινγκ. Η διαδρομή από την ευαισθητοποίηση στη μετατροπή και την αφοσίωση γίνεται μικρότερη τόσο στο μυαλό του καταναλωτή όσο και στο πραγματικό ταμείο.

< 15% κατά μέσο όρο το ποσοστό επιστροφής

Ο αριθμός των επιστρεφόμενων παραγγελιών μειώνεται με τις ζωντανές πωλήσεις. Μέσω των ζωντανών αγορών, οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα από ό,τι συνήθως, αυξάνοντας τις πιθανότητες αντιστοίχισης μεταξύ των προϊόντων και των αναγκών τους. Ένα ζωντανό βίντεο, σε συνδυασμό με τη διάδραση που προσφέρει το Chat, αξίζει περισσότερες από χίλιες εικόνες…

2 – 50 φορές περισσότερος χρόνος επαφής

Τα ποσοστά δέσμευσης αυξάνονται σημαντικά με τις ζωντανές αγορές. Μια ζωντανή εκπομπή είναι ένα παράθυρο ευκαιρίας να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες και να ακούσετε τα σχόλια και τις εμπειρίες τους με την επιχείρηση, τα προϊόντα και την υπηρεσία σας. Όσο πιο διασκεδαστική, ενημερωτική και προσωπική η ζωντανή εκπομπή σας, τόσο πιο στενή είναι η σύνδεση με την επιχείρηση σας και τόσο μεγαλύτερος ο χρόνος προβολής.

Όλα αυτά σημαίνουν άμεση επιτυχία; Όχι, σίγουρα όχι. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και επιχειρήσεις που δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους. Μπορεί να οφείλεται είτε στο ότι δεν αισθάνονται άνετα μπροστά σε μια κάμερα ή θέλουν να έχουν τη μέγιστη επιτυχία ήδη μετά το 1ο Liveshopping. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις που το πήραν στα σοβαρά, το αγκάλιασαν και βελτιώθηκαν καθώς προχωρούσαν, αποδείχθηκαν πολύ επιτυχημένοι μέσα σε 2-4 μήνες