ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ LIVEshopping.gr www.help.liveshopping.gr
Εφαρμογή
Οι παρόντες «Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών» από κοινού με τους «Όρους Χρήσης» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών (εφεξής «Προϊόντα ή Υπηρεσίες») που πραγματοποιείται από την εταιρεία με την επωνυμία «LIVESHOPPING GREECE Μ.ΙΚΕ», που εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής, οδός Θάλειας αριθμός 1, με Αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 157225703000, με Α.Φ.Μ.: 801455031 της Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς (εφεξής η «ΕΤΑΙΡΕΙΑ») μέσω του ηλεκτρονικού της www.liveshopping.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και των πελατών της.
Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας email στη διεύθυνση info@liveshopping.gr προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων.
2.1 Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας – Πρόταση για αγορά αγαθών
Η παραγγελία των προϊόντων ή/και υπηρεσιών υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων ή/και υπηρεσιών που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και προϋποθέσεις αγορών». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:
Αποδεχόμενος τους Όρους και τις Προυποθέσεις Αγορών ο Πελάτης αποδέχεται την αποστολή ενημερωτικών newsletter από την Εταιρεία με σκοπό την ενημέρωσή τους για τα νέα προϊόντα, για τις νέες εκπομπές Liveshopping κ.λπ. Ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να διαγραφεί οποτεδήποτε το επιθυμεί από την λίστα των ενημερωτικών newsletter πατώντας το ανάλογο πλήκτρο επί του ενημερωτικού newsletter.
Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.
Η Εμπορική επιχείρηση γνωστοποιεί στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. H ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@liveshopping.gr). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και, συνεπώς, καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να επιστρέψει άμεσα όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλλει ο Πελάτης.
Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
4.1. Τόπος Παράδοσης
Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του Προϊόντος από τον συνεργάτη μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.
Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αλλά τον Πελάτη.
4.2. Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Ανωτέρα βία: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.
Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.
Πολιτική Επιστροφών για τις αγορές από το Liveshopping.gr
Τι ισχύει για τις επιστροφές
Σε κάθε περίπτωση έχετε δικαίωμα επιστροφής της αγοράς 14 ημέρες μετά την παραλαβή του δέματος (δικαίωμα υπαναχώρησης). Οι πελάτες έχουν δικαίωμα εκ του Νόμου να επιστρέψουν την παραγγελία τους (να υποβάλλουν ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ) εντός 14 ημερών από την ημέρα που την παρέλαβαν. Στο Liveshopping.gr η κάθε επιχείρηση έχει δικαίωμα να ορίσει μεγαλύτερο όριο για όλα της τα προϊόντα, πχ να ορίσει ότι ο πελάτης της μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα της όχι σε 14 ημέρες αλλά σε 30 ημέρες. Αν αυτό ισχύει θα είναι ορατό στις σελίδες των προϊόντων της επιχείρησης.
Φυσικά και σε κάθε άλλη περίπτωση όπως λάθος αποστολή, ελλαττωματικό προϊόν, λάθος μέγεθος κ.λπ., έχετε δικαίωμα επιστροφής. Γενικά οι επιστροφές με βάση το δικαίωμα υπαναχώρησης επιβαρύνουν σημαντικά την «αλυσίδα» από τον Έμπορο στον Καταναλωτή, αυξάνοντας τα κόστη. Η συμβουλή μας προς τον Καταναλωτή είναι να είναι προσεκτικός/ή όταν βάζει μια παραγγελία, να είναι σίγουρος/η ότι θέλει το προϊόν, ώστε να αποφεύγονται περιττές ενέργειες επιστροφών και όλοι να είναι πιο χαρούμενοι.
Οι αιτιολογίες επιστροφής περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
Διαδικασία Επιστροφής
Ανεξάρτητα της αιτίας επιστροφής, η διαδικασία της επιστροφής είναι η ακόλουθη:
1.1. Αν είστε ήδη ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ και έχετε ήδη λογαριασμό, μπαίνετε στον λογαριασμό σας στο www.liveshopping.gr.
1.2. Αν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας ως ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ θα πρέπει να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο της παραγγελίας που έχετε λάβει με το σχετικό email από το Liveshopping.gr (προσοχή θα πρέπει να γίνει από τον ίδιο υπολογιστή που κάνατε την παραγγελία λόγω Cookies)
Το αίτημά σας θα εξεταστεί άμεσα και θα σας ενημερώσουμε για την αποδοχή ή όχι του αιτήματος επιστροφής. Ενδεχομένως η εμπορική επιχείρηση ή/και το Liveshopping.gr θα επικοινωνήσουν μαζί σας για περισσότερες διευκρινήσεις.
Μόλις λάβετε την έγκριση της επιστροφής θα λάβετε και τον αριθμό αποστολής από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Αν έχετε επιλέξει να παραδώσετε το δέμα στο τοπικό γραφείο της SPEEDEX θα πρέπει να το παραδώσετε εντός τριών εργασίμων ημερών.
Το δέμα της επιστροφής
Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλάβετε:
ΠΡΟΣΟΧΗ, κάθε προϊόν θα επιστραφεί στην Εμπορική επιχείρηση από όπου πραγματοποιήσατε την αγορά. Τα στοιχεία της Εμπορικής επιχείρησης αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς που λάβατε με την παραγγελία σας (διαθέσιμο και στην καρτέλα σας στο liveshopping.gr). Αν επιστρέφετε προϊόντα που έχετε αγοράσει από διαφορετικές εμπορικές επιχειρήσεις θα κάνετε διαφορετικές αποστολές (δέματα). Όταν λάβετε την έγκριση επιστροφής και τους αριθμούς αποστολής, για κάθε διαφορετική επιχείρηση θα λάβετε και διαφορετικό αριθμό αποστολής (ανάλογα θα πρέπει να συσκευαστούν τα προϊόντα).
Για την καλή μεταφορά του δέματος επιστροφής προτιμήστε την αρχική συσκευασία (αν είναι σε καλή κατάσταση) αλλιώς επιλέξτε συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από πιθανή φθορά στη μεταφορά.
Αφού παραληφθεί το προϊόν στην Εμπορική επιχείρηση και επιβεβαιωθεί η επιστροφή θα ενημερωθείτε μέσω του liveshopping.gr για την εξέλιξη και θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων (αν προβλέπεται από την διαδικασία, πχ αν δεν γίνει ανταλλαγή με άλλο είδος κ.λπ.).
Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν το Liveshopping.gr ή τον πελάτη ανάλογα με την αιτία της επιστροφής. Στις περιπτώσεις επιβάρυνσης του Πελάτη, ενδεχομένως τελικά να μην υπάρξει επιβάρυνση αν η πολιτική της επιχείρησης περιλαμβάνει δωρεάν έξοδα επιστροφής κ.λπ.
|
Ποιο είναι το κόστος της επιστροφής, αν πρέπει να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά (πχ υπαναχώρηση)
Η επιστροφή σας θα γίνει με την επιλεγμένη εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Στην περίπτωση που το κόστος επιβαρύνει εσάς υπολογίζεται με βάση το βάρος του δέματος. Εως 2 κιλά το κόστος είναι 3,19€ και για κάθε επιπλέον κιλό επιπλέον 0,93€.
Άλλαξα γνώμη (Υπαναχώρηση). Πώς επιστρέφω μια παραγγελία ή ένα προϊόν?
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να αιτιολογήσετε την επιστροφή των προϊόντων, υποβάλλοντας το αίτημα επιστροφής εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή. Αν για παράδειγμα παραλάβετε την παραγγελία σας στις 10 του μήνα μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημα επιστροφής ως τις 24 του ίδιου μήνα.
Το δικαίωμα επιστροφής λόγω Υπαναχώρησης αφορά όλες τις αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με απόδειξη λιανικής (δεν ισχύει για αγορά με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση, βλ. παρακάτω επιστροφή από τιμολόγιο).
Στην επιστροφή λόγω υπαναχώρησης το κόστος επιστροφής των προϊόντων με Ταχυμεταφορές επιβαρύνει τον πελάτη.
Δεν μπορείτε να κάνετε επιστροφή λόγω υπαναχώρησης, σύμφωνα με την Νομοθεσία, σε:
Παρέλαβα λιγότερα τεμάχια
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον τεμάχια. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Ελαττωματικό προϊόν
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το Ελλαττωματικό προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Έλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το λάθος προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Θέλω διαφορετικό νούμερο/χρώμα κ.λπ.
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει θα σας στείλει το προϊόν που έχετε ζητήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Δεν περιλαμβάνονται όλα τα εξαρτήματα
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα σας σταλούν τα επιπλέον εξαρτήματα ή ενδεχομένως να σας ζητηθεί να επιστρέψετε το προϊόν όπως το παραλάβατε και θα σας αποσταλεί εκ νέου το προϊόν ή θα σας επιστραφούν τα χρήματα. Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Το προϊόν είναι κατεστραμμένο
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το κατεστραμμένο προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το ελάττωμα θα σας στείλει νέο προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Το προϊόν διαφέρει από την περιγραφή στο Liveshopping.gr
Μπαίνετε στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας και επιλέγετε την σχετική αιτιολογία. Αφού εγκριθεί το αίτημα θα επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε. Αμέσως μόλις το παραλάβει η Επιχείρηση και επιβεβαιώσει το πρόβλημα θα σας στείλει το σωστό προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα (ανάλογα την επιλογή σας). Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία (ή τυχόν άλλη μεγαλύτερη προθεσμία που έχει ορίσει η επιχείρηση). Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών η παραγγελία, θα πρέπει να στείλετε email στο returns@liveshopping.gr. Αν η παραγγελία έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών (θα έχετε λάβει ήδη σχετικό email και θα είναι και ενημερωμένο το Status της παραγγελίας σας στο Liveshopping.gr), τότε ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής θα γίνουν τα ακόλουθα:
Αν έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση, θα περιμένετε να παραλάβετε την παραγγελία και θα την επιστρέψετε με αιτιολογία Υπαναχώρησης.
Αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, όταν σας έρθει η ειδοποίηση από την εταιρεία Ταχυμεταφορών για να παραλάβετε το δέμα, θα ενημερώσετε την εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε την παραλαβή ώστε το δέμα να επιστραφεί στην επιχείρηση.
Σε περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΌΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα διαρκείας φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).
Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα όταν είναι υποχρεωτικό από τον Νόμο (ανάλογα το προϊόν).
Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
Η Εταιρεία διαθέτει εμπορεύματα τρίτων Εμπόρων οι οποίοι έχουν και την τελική ευθύνη παροχής της εγγύησης προς τον τελικό αγοραστή.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας μέσω e-mail στο returns@liveshopping.gr.
Το προϊόν εμφάνισε βλάβη.
Προϊόντα που έχουν εμφανίσει κάποια βλάβη, μπορούν να επιστραφούν μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση τους. Καταχωρείτε αίτημα επιστροφής με αιτιολογία “Ελαττωματικό προϊόν”. Περιγράφετε αναλυτικά το πρόβλημα στο αίτημα και καταχωρείτε σχετικές φωτογραφίες. Θα εξετάσουμε το αίτημα επιστροφής και αφού εγκριθεί θα δρομολογηθεί η παραλαβή του προς επιστροφή δέματος από τη μεταφορική. Στη συνέχεια θα σταλεί για έλεγχο είτε στο κατάστημα είτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ανάλογα με το προϊόν. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας επιστροφής.
Αντικατάσταση με άλλο προϊόν.
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί και θέλετε να το αντικαταστήσετε με άλλο προϊόν, θα πρέπει να επιστρέψετε το αρχικό προϊόν με την διαδικασία της Υπαναχώρησης και να τοποθετήσετε νέα παραγγελία για το νέο προϊόν.
Επιστροφή από τιμολόγιο
Στην περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, εάν αλλάξετε άποψη και δεν θέλετε την παραγγελία, επιστροφή με όρους Υπαναχώρησης θα γίνει αποκλειστικά και μόνο εάν το δεχτεί η εμπορική επιχείρηση που πραγματοποίησε την πώληση. Με βάση την σχετική Νομοθεσία (παρ. 1α του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών) υπαναχώρηση δεν γίνεται δεκτή στις συναλλαγές για επαγγελματική χρήση.
Το δικαίωμα επιστροφής σε αγορά με τιμολόγιο ισχύει για άλλες περιπτώσεις επιστροφής όπως ελλαττωματικό, βλάβη κ.λπ.
Για να ενημερωθείτε για την άποψη της επιχείρησης μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την επιχείρηση και να συζητήσετε το θέμα, είτε απευθείας να καταχωρήσετε αίτημα επιστροφής στο Διαχειριστικό των παραγγελιών σας, επιλέγοντας την σχετική αιτιολογία. Θα σας ενημερώσουμε για την απόφαση της επιχείρησης, η οποία δεν δεσμεύεται για να αποδεχθεί το αίτημα επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παραλάβετε την παραγγελία. Μετά από το διάστημα αυτό το αίτημα δε μπορεί να γίνει δεκτό.
Παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος επιστροφής
Στα διάφορα στάδια εξέτασης του αιτήματος επιστροφής λαμβάνετε ενημερωτικό email για την εξέλιξή του. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της επιστροφής μέσα από τον λογαριασμό σας, στα Αιτήματα Επιστροφής.
Επιστροφή χρημάτων
Το ποσό των χρημάτων που θα επιστραφούν και ο χρόνος επιστροφής εξαρτάται από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.
Το ποσό που θα σας επιστραφεί εξαρτάται επίσης από την αιτιολογία επιστροφής.
Αιτία επιστροφής | Επιστροφή αξίας παραγγελίας | Επιστροφή μεταφορικών |
Όλες οι περιπτώσεις με υπαιτιότητα της επιχείρησης | Ναι | Ναι |
Δικαίωμα υπαναχώρησης, άλλαξα γνώμη, δεν το θέλω | Ναι | Όχι |
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (ως διαδικασία εκ μέρους μας) εντός 6 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Αν έχετε πληρώσει με κάρτα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.
Αν έχετε πληρώσει με κατάθεση στην τράπεζα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την παραλαβή του δέματος από την Επιχείρηση. Η εταιρεία θα καταθέσει στο λογαριασμό σας, εντός 6 εργάσιμων ημερών, το οφειλόμενο ποσό και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Τα στοιχεία που θα ζητηθούν είναι:
Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε ο κύριος δικαιούχος, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής μια υπεύθυνη δήλωση, επικυρωμένη από ΚΕΠ ή το Gov.gr ("Εκδοση υπεύθυνης δήλωσης"), όπου θα αναφέρεται την επιθυμία όπως η κατάθεση των χρημάτων να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου. Μπορείτε να αντιγράψετε το ακόλουθο κείμενο (προς διευκόλυνσή σας)
Επιθυμώ η επιστροφή των χρημάτων για την παραγγελία με αριθμό ___________ όπως γίνει από τη LIVESHOPPING GREECE M.IKE ή την συνεργαζόμενη επιχείρηση που μου έστειλε την παραγγελία, να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό με ΙΒΑΝ ____________________________________ στην τράπεζα _____________, ο οποίος ανήκει στον δικαιούχο με ονοματεπώνυμο __________________.
Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα, προκειμένου να υποβάλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ την παραγγελία του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»), Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης.
Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής.
Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας.
Στο Liveshopping.gr διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα των συνεργατών μας και των πελατών του Liveshopping.gr με μέγιστη προσοχή. Η ιδιαιτερότητα του Liveshopping.gr σε σύγκριση με άλλα Marketplaces είναι ταυτόχρονα πελάτης του Liveshopping.gr αλλά και της επιχείρησης η οποία λαμβάνει και εκτελεί την παραγγελία του πελάτη. Η Εμπορική Επιχείρηση, λαμβάνοντας μια παραγγελία από έναν πελάτη λαμβάνει ταυτόχρονα και τα προσωπικά του δεδομένα όπως Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και email με στόχο να εξυπηρετήσει την παραγγελία και να μπορεί στο μέλλον να επικοινωνεί με τον πελάτη της.
Κατά την εγγραφή της στο Liveshopping.gr η Εμπορική επιχείρηση παρέχει την πολιτική προσωπικών δεδομένων της επιχείρησης, η οποία αναρτάται στη σελίδα του καταστήματός της Εμπορικής επιχείρησης στο Liveshopping.gr προς ενημέρωση των πελατών της επιχείρησης. Το Liveshopping.gr επιβεβαιώνει ότι η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων κάθε επιχείρησης που συνεργάζεται μαζί μας είναι η, κατά τον Νόμο, δέουσα. Ο πελάτης του Liveshopping.gr και της Εμπορικής επιχείρησης έχει ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των στοιχείων του, την διακοπή αποστολής ενημερωτικών μηνυμάτων, την αναλυτική περιγραφή των στοιχείων του που η εμπορική επιχείρηση διατηρεί στα αρχεία της κ.λπ. και η Εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά σε όσα ορίζει η κείμενη Νομοθεσία.
Εμπορικές επιχειρήσεις του Liveshopping.gr που λαμβάνουν τις παραγγελίες σας
Στο Liveshopping.gr όλα τα προϊόντα που παρουσιάζονται ανήκουν σε διαφορετικές Εμπορικές επιχειρήσεις. Η ιδιαιτερότητα του Liveshopping.gr σε σύγκριση με άλλα Marketplaces είναι ότι ο πελάτης είναι ταυτόχρονα πελάτης του Liveshopping.gr αλλά και της επιχείρησης η οποία λαμβάνει και εκτελεί την παραγγελία του πελάτη. Η Εμπορική Επιχείρηση, λαμβάνοντας μια παραγγελία από έναν πελάτη λαμβάνει ταυτόχρονα και τα προσωπικά του δεδομένα όπως Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας και email με στόχο να εξυπηρετήσει την παραγγελία και να μπορεί στο μέλλον να επικοινωνεί με τον πελάτη της.
Κατά την εγγραφή της στο Liveshopping.gr η Εμπορική επιχείρηση παρέχει την πολιτική προσωπικών δεδομένων της επιχείρησης, η οποία αναρτάται στη σελίδα του καταστήματός της Εμπορικής επιχείρησης στο Liveshopping.gr προς ενημέρωση των πελατών της επιχείρησης. Το Liveshopping.gr επιβεβαιώνει ότι η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων κάθε επιχείρησης που συνεργάζεται μαζί μας είναι η, κατά τον Νόμο, δέουσα. Ο πελάτης του Liveshopping.gr και της Εμπορικής επιχείρησης έχει ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα να ζητήσει την διαγραφή των στοιχείων του, την διακοπή αποστολής ενημερωτικών μηνυμάτων, την αναλυτική περιγραφή των στοιχείων του που η εμπορική επιχείρηση διατηρεί στα αρχεία της κ.λπ. και η Εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά σε όσα ορίζει η κείμενη Νομοθεσία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Εκτός από την πώληση των δικών της Προϊόντων και Υπηρεσιών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ λειτουργεί και ως πλατφόρμα, στα πλαίσια του Liveshopping.gr, που επιτρέπει σε ανεξάρτητους τρίτους εμπόρους που συμμορφώνονται με τα πρότυπα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ να πωλούν τα προϊόντα τους μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος («Τρίτοι Πωλητές»). Εάν ένα προϊόν πωλείται από Τρίτο Πωλητή, τότε η καταχώριση θα περιλαμβάνει τα στοιχεία του Τρίτου Πωλητή καθώς και τους ειδικούς όρους πώλησης που αφορούν συγκεκριμένα τα προϊόντα του Τρίτου Πωλητή (όπως χρόνος παράδοσης). Συνεπώς, για αγορές στο Liveshopping.gr ισχύουν και είναι δεσμευτικοί αποκλειστικά μεταξύ των Τρίτων Πωλητών και του Πελάτη οι «Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών – Liveshopping.gr» ως προς τα δικαιώματα του Πελάτη αναφορικά με την υποβολή της παραγγελίας και την κατάρτιση της πώλησης, την υπαναχώρηση λόγω αλλαγής γνώμης, τις αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας, και τους τρόπους επίλυσης διαφορών και το εφαρμοστέο δίκαιο ενώ συμπληρωματικά ισχύουν αποτελώντας δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη και οι παρακάτω ειδικοί όροι. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι το Liveshopping.gr λειτουργεί ως πλατφόρμα πωλήσεων για ανεξάρτητους πωλητές και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν είναι υπεύθυνη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του Τρίτου Πωλητή. Οι Τρίτοι Πωλητές είναι οι «πωλητές» των αγαθών σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία περί καταναλωτών και είναι υπεύθυνοι για όλες τις εκ του νόμου υποχρεώσεις και εγγυήσεις. Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει καμία εγγύηση ή βεβαίωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά ή την ποιότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών που πωλούνται/παρέχονται από τον Τρίτο Πωλητή. Τα ανωτέρω δεν δύνανται να περιορίσουν ή τροποποιήσουν τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του ΠΕΛΑΤΗ που προβλέπονται από το νόμο και δεν δύνανται εκ του νόμου να περιοριστούν ή τροποποιηθούν.
8.1. Όροι πώλησης και πληρωμής
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ενεργεί ως συνεργάτης των Τρίτων Πωλητών για την ολοκλήρωση των αγορών στο Liveshopping.gr. Ο Πελάτης δια των παρόντων όρων εξουσιοδοτεί την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή/και τρίτο συνεργαζόμενο με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ νομίμως αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών να πραγματοποιεί εισπράξεις χρημάτων από τον Πελάτη για λογαριασμό των Τρίτων Πωλητών. Όλες οι πληρωμές πρέπει να γίνονται με πιστωτικές κάρτες (VISA, MasterCard, American Express και Discover), χρεωστικές κάρτες ή άλλο τρόπο πληρωμής που καθορίζει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την αποκλειστική της κρίση. Ο Πελάτης, δια των παρόντων όρων, εξουσιοδοτεί την ΕΤΑΙΡΕΙΑ να χρεώνει τους λογαριασμούς της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας για οποιοδήποτε ποσό μπορεί να οφείλεται στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή στον Τρίτο Πωλητή. Επιπλέον, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συμψηφίσει οποιαδήποτε ποσά τυχόν οφείλει ο Πελάτης στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή στον Τρίτο έναντι οποιωνδήποτε ποσών τυχόν οφείλονται στον Πελάτη από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή τον Τρίτο. Η εταιρεία δεν φυλάσει σε δικούς της server πληροφορίες της κάρτας του Πελάτη και δεν παρέχει πληροφορίες της κάρτας του Πελάτη στον Τρίτο Πωλητή.
8.2. Αλλαγή ή ακύρωση παραγγελίας
Μόλις ο Πελάτης υποβάλλει μια παραγγελία για ένα προϊόν Τρίτου Πωλητή στο Liveshopping.gr, ο Τρίτος Πωλητής θα διαχειρίζεται όλα τα στάδια της παραγγελίας. Η Παραγγελία δύναται να ακυρωθεί από τον Πελάτη, υπό την προϋπόθεση ότι ο Τρίτος Πωλητής δεν έχει ήδη αποδεχθεί την Παραγγελία. Η Εταιρεία θα μπορεί να ακυρώσει παραγγελία πριν γίνει αποδεκτή από τον Τρίτο Πωλητή εφόσον αιτηθεί από πελάτη. Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί από τον Τρίτο Πωλητή στην περίπτωση που δεν έχει διαθέσιμο απόθεμα ή για άλλη σοβαρή αιτία. Αν η παραγγελία ακυρωθεί και έχει ήδη πληρωθεί (π.χ. κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), τα χρήματα θα επιστραφούν άμεσα στον πελάτη.
8.3. Αποστολή
Η αποστολή των προϊόντων που αγοράζει ο Πελάτης στο Liveshopping.gr γίνεται από τον Τρίτο Πωλητή και όχι από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν έχει καμία υποχρέωση να αποστείλει στον Πελάτη οποιοδήποτε προϊόν ο τελευταίος αγόρασε στο Liveshopping.gr. Ο Πελάτης συμφωνεί ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μπορεί να παρέχει στον Τρίτο Πωλητή τη διεύθυνση αποστολής του Πελάτη για την αποστολή των προϊόντων που αγόρασε. Ο Πελάτης αναλαμβάνει πλήρως τα έξοδα αποστολής για κάθε προϊόν που αγόρασε από το Liveshopping.gr.
8.4. Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης δεν μπορεί να επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα που αγόρασε στο Liveshopping.gr μετά την παρέλευση του διαστήματος υπαναχώρησης. Ο Πελάτης, μετά την παρέλευση του διαστήματος υπαναχώρησης πρέπει να επικοινωνήσει με τον Τρίτο Πωλητή για τυχόν επιστροφές προϊόντων που επιθυμεί να κάνει. Τα στοιχεία επικοινωνίας επωνυμίας του Τρίτου Πωλητή μπορούν να βρεθούν στις λεπτομέρειες της παραγγελίας του Πελάτη που βρίσκονται στο λογαριασμό του.
8.5. Εξυπηρέτηση Πελατών Liveshopping.gr
Εάν ο Πελάτης παραγγείλει ένα προϊόν Τρίτου, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα παραμείνει το σημείο επαφής για τυχόν ερωτήσεις και θα φροντίσει να διευκολύνει την επικοινωνία του Πελάτη με τον Τρίτο Πωλητή, εφόσον απαιτηθεί. Τα νόμιμα δικαιώματα του Πελάτη από την αγοραπωλησία δεν επηρεάζονται από την επικοινωνία με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ωστόσο διευκρινίζεται ρητά ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει καμία υποστήριξη Πελατών για οποιαδήποτε αγορά προϊόντων Τρίτων Πωλητών στο Liveshopping.gr και ο Πελάτης συμφωνεί ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν είναι υπεύθυνη για την παροχή οποιασδήποτε τέτοιας υποστήριξης. Εάν ο Πελάτης έχει απορίες σχετικά με το προϊόν που αγόρασε ή την αποστολή του, πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον Τρίτο Πωλητή για οποιαδήποτε υποστήριξη πελατών χρειάζεται. Τα στοιχεία επικοινωνίας του Τρίτου Πωλητή μπορούν να βρεθούν στις λεπτομέρειες της παραγγελίας που βρίσκονται στο λογαριασμό του ή στο email που έχει λάβει ο Πελάτης με την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
8.6. Διαδικασία επίλυσης διαφορών, διαδικασία διεκδίκησης και επιστροφές χρημάτων
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει θεσπίσει μια διαδικασία για να σας βοηθήσει τον Πελάτη σχετικά με αξιώσεις που μπορεί να έχει με τον Τρίτο Πωλητή. Επειδή το Liveshopping.gr επιτρέπει στον Πελάτη να προβεί στην αγορά προϊόντων Τρίτων Πωλητών μέσω του καλαθιού του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, ο Πελάτης συμφωνεί και αποδέχεται τη χρέωση της πιστωτικής/χρεωστικής του κάρτας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή από το συνεργαζόμενο νομίμως αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών. Τυχόν αμφισβήτηση της συναλλαγής από τον Πελάτη αφορά την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ως εκ τούτου, ο Πελάτης δεν έχει δικαίωμα να προβάλλει αξίωση κατά της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ εάν προηγουμένως έχει προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής. Επιπλέον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να μην αποδεχθεί την ολοκλήρωση συναλλαγής που πραγματοποιήθηκε με κάρτα στο Liveshopping.gr και για την οποία ο Πελάτης έχει προβεί σε δήλωση αμφισβήτησης της συναλλαγής προς την τράπεζα.
8.7. Ευθύνη – Περιορισμός
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΣΤΟ Liveshopping.gr. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑΣ Ή ΑΞΙΩΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ Ή ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ LIVESHOPPING.GR, ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ Ή ΑΛΛΟΥ ΤΡΙΤΟΥ, Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ, ΖΗΜΙΕΣ Ή ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ, ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑ Ή ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR, ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ LIVESHOPPING.GR Ή ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ LIVESHOPPING.GR Ή / ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΕΣ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΕΣ, ΑΜΕΣΕΣ, ΕΜΜΕΣΕΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ, Ή ΑΛΛΕΣ ΖΗΜΙΕΣ (ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΖΗΜΙΩΝ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΡΔΩΝ, ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, Ή ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ) ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΟ LIVESHOPPING.GR, ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR Ή / KAI ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΧΡΗΣΗΣ TOY LIVESHOPPING.GR ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR, ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ Ή ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, Ή ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR Ή ΑΛΛΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥ LIVESHOPPING.GR, ΕΙΤΕ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ, ΑΜΕΛΕΙΑ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ Ή ΑΛΛΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΖΗΜΙΩΝ. ΠΑΡΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ LIVESHOPPING.GR. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Ή ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ Ή ΕΛΛΙΠΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΡΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΚΤΙΚΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ LIVESHOPPING.GR ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.
8.8. Προσωπικά Δεδομένα
Για την πραγματοποίηση αγορών μέσω της πλατφόρμας Liveshopping.gr, ο Πελάτης συμπληρώνει τις απολύτως απαραίτητες προσωπικές πληροφορίες του όπως το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, το τηλέφωνο επικοινωνίας και το email του (εφεξής «προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα») στην ειδική ηλεκτρονική φόρμα, για την υποβολή και εκτέλεση της σχετικής παραγγελίας του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες από τους Τρίτους Πωλητές. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα παρέχει στους Τρίτους Πωλητές τις πληροφορίες αυτές, ως απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών και ειδικότερα για την αποστολή των Προϊόντων στον Πελάτη, την επικοινωνία μαζί του για την ολοκλήρωση της παραγγελίας και για τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν με την παραγγελία του Πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί τα Δεδομένα του Πελάτη για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης μαζί του και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης. Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις αρμόδιες εποπτικές Αρχές θα τηρούνται για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται, με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής . Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας καθώς και οι Τρίτοι Πωλητές, που συνεργάζονται με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την πώληση των προϊόντων/υπηρεσιών τους μέσω του Liveshopping.gr. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην Κηφισιά και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr , Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επιστολή μέσω ταχυδρομείου, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της, ταχυμεταφορές). Η παρούσα αποτελεί την πλήρη γνώση και συμφωνία μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να τροποποιεί οποτεδήποτε τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτής της Συμφωνίας, ή/και τις πολιτικές ή/και τις διαδικασίες του οποιαδήποτε στιγμή με την ανακοίνωση των αλλαγών στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Η παρούσα Συμφωνία θα ερμηνεύεται και θα εκτελείται σύμφωνα με το δίκαιο της Ελλάδας. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και ο Πελάτης συμφωνούν ότι τα δικαστήρια που βρίσκονται στην Αθήνα είναι ο κατάλληλος και αποκλειστικός χώρος επίλυσης κάθε διαφοράς σχετικά με αυτή τη Συμφωνία και συμφωνούν με την παρούσα την προσωπική και υποκειμενική δικαιοδοσία των εν λόγω δικαστηρίων.
ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ LIVEshopping.gr www.help.liveshopping.gr